KKK

Siit leiad vastused korduma kippuvatele küsimustele. Kui Su küsimus jäi vastuseta, siis võta meiega julgelt ühendust ja vastame Su küsimusele esimesel võimalusel.

Klienditugi
Tel: 641 2166
E-R 9:00-17:00
info@iluversum.ee

Tellimine

Kas tellimuse vormistamiseks pean olema registreerunud kasutajaks?

Tellimuse vormistamiseks ei pea olema registreerunud kasutajaks – tellimusi saavad vormistada nii kasutajata e-poe külastajad kui ka registreerunud kasutajad. Kasutajakonto omamise eeliseks on võimalus näha oma ostude ajalugu ning muuta kontaktandmeid, mis võimaldavad tulevikus mugavamalt ja kiiremini tellimusi vormistada, kuna aadressiväljad on juba eelnevalt täidetud.

Kas tellimust saab muuta?

Kui märkasite tellimuses viga, siis kontakteeruge koheselt Iluversum.ee e-poe klienditoega telefonil 6 444 449 või e-posti teel info@iluversum.ee. Makstud tellimuse sisu muuta ei saa, küll aga on võimalik muuta valesti sisestatud kontaktandmeid.

Soovid firmale arvet?

Arve saamiseks palume sisestada tellimuse vormistamisel vajalikud andmed. Juhul, kui unustasite sisestada ettevõtte andmed ja soovite rekvisiite muuta, siis pöörduge palun Iluversum.ee e-poe klienditoe poole e-posti teel info@iluversum.ee, märkides kirjas ära oma tellimuse numbri ning vastava ettevõtte andmed.

Kas Iluversum.ee e-poes on võimalik tasuda ettemaksuarvega?

Iluversum.ee e-poes ei ole võimalik ostude eest tasuda ettemaksuarvega. Kõiki kaupu on võimalik soetada internetikeskkonnas, tasudes pangalingi kaudu või kasutades krediitkaarti. Peale makse sooritamist laekub arve koos tellimuse kinnitusega Sinu poolt sisestatud e-posti aadressile.

Tellimuse kinnitus ei laekunud minu e-posti aadressile?

Sageli võib juhtuda, et tellimuse kinnitus suundub rämpsposti hulka. Juhul kui tellimuse kinnitus ei laekunud peale makse sooritamist Sinu e-posti aadressile ning see ei ole ekslikult suundunud ka Sinu rämpspostkasti, palume kontakteeruda Iluversum.ee e-poe klienditoega telefonil 6 444 449 või e-posti teel info@iluversum.ee.

Kauba kättesaamine

Millised on kauba kättesaamise võimalused?

Iluversum.ee e-poes soetatud kaupadele kehtivad järgmised tarnevõimalused:

  • kauba kättesaamine pakiautomaadist (Omniva, SmartPOST)

Iluversumi elustiiliklubi

Liitumine elustiiliklubi uudiskirjaga

Iluversum.ee elustiiliklubiga saad liituda kodulehe alumises osas. Sisesta oma e-posti aadress “Liitu Iluversum.ee elustiiliklubiga” lahtrisse ja kliki “LIITUN” nuppu. Kui Sa ühel hetkel ei soovi enam uudiskirju saada, siis saad sellest kergesti loobuda.

E-posti aadressi uudiskirjalistist eemaldamine

Iga uudiskirja alumises osas on eraldi viide, millele klikkides saad end uudiskirja saajate andmebaasist koheselt eemaldada. Kui automaatne eemaldamine mingil põhjusel ei toimi, siis saad lasta enda e-posti aadressi uudiskirjalistist eemaldada meie klienditoel telefonil 6 444 449 või e-posti teel info@iluversum.ee.

Tagastamine

Kas soetatud tooteid saab tagastada?

E-poest soetatud kaubale kehtib alates kauba kättesaamise hetkest 14-päevane tagastusõigus (v.a valitud kaubagruppidele). Tagastamisele kuuluv kaup ei tohi olla kasutatud ning peab olema tagastatud rikkumata orginaalpakendis.

Kui olen toote tagastanud, millal saan raha tagasi?

Kauba tagasi jõudmisel tootepakkuja kätte, läbib see kiire ülevaatuse veendumaks, et toode on kasutamata ja rikkumata originaalpakendis. Kauba korrektseks tunnistamisel tagastatakse Teile raha 7 tööpäeva jooksul alates kauba jõudmisest tootepakkuja kätte.

Milliseid kaupu ei saa tagastada?

Juhime tähelepanu, et teatud kaubagruppide korral 14-päevane tagastusõigus ei kehti.

Toodete olemusest tingituna ei ole võimalik tagastada avatud pakendiga kosmeetikat ega parfümeeriatooteid. Samuti ei kuulu tagastamisele tooted, mille säilivusajad on lühikesed või sõltuvad toote avamisajast ning mille kasutamist (või mittekasutamist) ei ole võimalik kontrollida (näiteks ripsmetušid, joogipulbrid).

Samuti ei kehti 14-päevane tagastusõigus kauba puhul, mis on kiiresti riknev või vananev (näiteks toiduained, valgubatoonid).

Lisainfot tagastamistingimuste kohta leiad siit.

Pretensioon

Kuhu pean pöörduma pretensiooni puhul?

Toote nõuetele mittevastavusel või puuduste ilmnemisel palume kontakteeruda Iluversum.ee e-poe klienditoega e-posti teel tugi@iluversum.ee. Palume kirjas märkida tellimuse esitaja nime, kontakttelefoni, tellimuse numbri ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpse kirjelduse.

Lisainfot saab küsida meie klienditoe telefonil 6 444 449 või e-posti teel info@iluversum.ee.

Kui Ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on Ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole (www.komisjon.ee) ning üleeuroopaliselt Euroopa Liidu veebipõhistevaidluste lahendamise Online Dispute Resolution keskkonda aadressil http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.