Ostuabi

Tellimine

  • Tellimuse vormistamiseks leia sobivad tooted ning lisa need ostukorvi. Oma ostukorvi sisu saad vaadata kui vajutad veebilehe päises asuvale ostukorvi ikoonile (nähtav lehe paremas ülemises osas).
  • Ostukorvi lehel on näha kõik Sinu poolt valitud tooted. Ostukorvis saab muuta toodete koguseid ja vajadusel neid sealt eemaldada. Lisaks on sooduskoodi olemasolul võimalus ostukorvis ka soodustust rakendada.
  • Kui ostukorvi sisu on kontrollitud, sisene tellimuse vormistamise lehele vajutades nuppu „Vormista ost“.
  • Tellimust vormistades sisesta vajalikud andmed, vali sobiv tarne- ja makseviis.
  • Maksmiseks vajuta nuppu „Maksma“ ning Sind suunatakse valitud panga lehele.
  • Peale tellimuse eest tasumist vajuta kindlasti „Tagasi kaupmehe juurde“.
  • Tellimuse kinnitus ja arve koopia saadetakse Sinu poolt sisestatud e-posti aadressile.
  • Kui vormistasid ostu registreeritud kasutajana, saad oma tellimuste ajalugu ja arveid mugavalt vaadata ostude ajaloost.
  • Juhul, kui tellimuse vormistamisel esines tõrkeid või tellimuse kinnitus ei laekunud Sinu e-posti aadressile, palume kontakteeruda Iluversum.ee e-poe klienditoega e-posti teel tugi@iluversum.ee või telefonil 641 2166.

Sinu tellimus postitatakse pärast makse laekumist. Tööpäevadel enne kella 12:00 esitatud ja makstud Eesti-sisesed tellimused saad kätte juba järgmisel päeval, kui ei ole tellimuses teisiti märgitud.

Meeldivat ostlemist,
Sinu Iluversum

Makseviisid

Iluversum.ee e-poes kehtivad järgmised makseviisid:

Pangalingid
  • Swedbank
  • SEB
  • LHV
  • Nordea
  • Coop Pank

Pangalingi kaudu maksmisel suunatakse Sind peale tellimuse vormistamist Sinu poolt valitud internetipanka. Sulle kuvatakse eeltäidetud maksekorraldus, kus on kirjas tasumisele kuuluv summa. Kinnita makse ning vali “Tagasi kaupmehe juurde".

Krediitkaart
  • Krediitkaardid

Iluversum.ee e-pood aktsepteerib Visa (Verified by Visa) ja Mastercard (Securecode) krediitkaarte. Krediitkaardiga maksmine toimub EveryPay süsteemi kaudu. Makse sooritamiseks on vaja sisestada krediitkaardi andmed.

Peale makse sooritamist suunatakse Sind tagasi Iluversum.ee e-poe lehele, kus Sul on võimalik näha esitatud tellimuse arvet.

Liisi järelmaks
  • Liisi.ee

Tutvu Liisi järelmaksu tingimustega siin.

Iluversum.ee e-poes saab mugavalt tasuda Liisi järelmaksuga.

  1. Lisa tooted ostukorvi.
  2. Vali makseviisidest Liisi ID makselink.
  3. Määra kuude arv ja tagasimakse kuupäev.
  4. Allkirjasta mugavalt ja turvaliselt ID kaardiga.
  5. Intress alates 16%, lepingutasu 0 €, sissemakse alates 0 €.
  6. Minimaalne järelmaksu summa on 35 €.
Kinkekaart

Kinkekaardi kasutamiseks sisesta ostukorvis “Kinkekaart” lahtrisse kaardile märgitud kood ning vajutage nupule “Rakenda”.

Sooduskood

Sooduskoodi olemasolul sisesta ostukorvis soodustuse rakendamiseks väljale „Sooduskood“ oma unikaalne kood ning vajutage nupule "Rakenda".

Kohaletoimetamine

Omniva pakiautomaat (2,50 €)

Omniva

Kaup kätte 1-3 päeva jooksul.

Omniva pakiautomaatide asukohtadega saab tutvuda siin.

Saadetisi saab jälgida Omniva pealehel, sisestades paki vöötkoodi "Jälgi saadetist" lahtrisse.

SmartPOST pakiautomaat (2,50 €)

Itella SmartPOST

Kaup kätte 1-3 päeva jooksul.

SmartPosti pakiautomaatide asukohtadega saab tutvuda siin.

SmartPosti saadetisi saab jälgida siit.

Tööpäevadel enne kella 12:00 Omniva või SmartPosti pakiautomaati tellitud ja makstud Eesti-sisesed tellimused saad kätte juba järgmisel tööpäeval. Saartel võib kohaletoimetamine aega võtta kuni 3 päeva. Tarneajad on kinnituseks välja toodud toote detailvaates ja tellimuse vormistamisel.

NB! Ostudel alates 39 € rakendub tasuta transport (Omniva või SmartPOST).

Tagastamisõigus

Iluversum.ee e-poest soetatud kaubale kehtib alates kauba kättesaamise hetkest 14-päevane tagastusõigus (v.a valitud kaubagruppidele). Tagastamisele kuuluv kaup ei tohi olla kasutatud ning peab olema tagastatud rikkumata orginaalpakendis.

14-päevast taganemisõigust reguleerib VÕS § 56.

Kliendil on õigus kauba tagastamissoovist tootepakkujat teavitada 14 päeva jooksul kauba kättesaamise hetkest e-posti teel tugi@iluversum.ee või telefonil 6 444 449.

Kauba tagasi jõudmisel tootepakkuja kätte läbib see kiire ülevaatuse veendumaks, et toode on kasutamata ja rikkumata originaalpakendis. Kauba korrektseks tunnistamisel tagastatakse Teile raha 14 päeva jooksul alates selle tagasijõudmisest tootepakkuja kätte.

Juhime tähelepanu, et 14-päevane tagastusõigus ei kehti järgmiste kaubagruppide puhul:

  1. Avatud pakendiga kosmeetika ja parfümeeriatooted.
  2. Tooted, mille säilivusajad on lühikesed või sõltuvad toote avamisajast ning mille kasutamist (või mitte kasutamist) ei ole võimalik kontrollida (näiteks ripsmetušid, joogipulbrid).
  3. Kaubad, mis riknevad või vananevad kiiresti (näiteks toiduained, valgubatoonid).
  4. Tooted, mida on segatud või ühendatud mõne teise toote või kaubaga selliselt, et neid ei ole võimalik enam teineteisest eraldada.
  5. Tooted, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning kui nende pakend on pärast kohale toimetamist avatud.
  6. Seadmetele, mille rikke on põhjustanud seadme vale kasutamine (tulenevalt juhendi mitte järgmisest) või seadmetele, mis on kasutamise käigus kulunud selliselt, et see ei halvenda seadme väärtust ega kasutamist.

Toote nõuetele mittevastavusel või puuduste ilmnemisel palume kontakteeruda Iluversum.ee e-poe klienditoega e-posti teel tugi@iluversum.ee. Palume kirjas märkida tellimuse esitaja nime, kontakttelefoni, tellimuse numbri ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpse kirjelduse.

Võimalike pretensioonide korral, palume saata e-mail e-posti aadressile info@iluversum.ee, kus palume kirjeldada võimalikult täpselt pretensiooni asjaolusid ning lisada oma kontaktandmed. Pretensiooni esitajaga võetakse ühendust võimalikult kiiresti, kuid mitte hiljem kui 3 tööpäeva jooksul.

Kui Ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on Ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole (www.komisjon.ee) ning üleeuroopaliselt Euroopa Liidu veebipõhistevaidluste lahendamise Online Dispute Resolution keskkonda aadressil http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Lisainfot saab küsida meie klienditoe telefonil 6 444 449 või e-posti teel info@iluversum.ee.